U petak, 2. veljače 2024. godine na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu održan je posljednji u nizu planiranih Okruglih stolova čija tema prati 4. modul projekta EUsolis – Održivi gradovi.
Nakon srdačnog pozdrava i kratkog obraćanja voditeljice projekta izv. prof. dr. sc. Kosjenke Dumančić, 42 sudionika, od kojih je pola bilo online, imala su priliku slušati izvrsna predavanja gostiju predavača i koordinatorice okruglog stola izv. prof. dr. sc. Ivane Marić.
Započelo se razmišljanjem o gradovima budućnosti, a zatim se otišlo malo na more (nažalost samo virtualno), točnije do grada Visa – izvrsnog primjera održivog grada o kojem je govorio iz prve ruke gradonačelnik grada Visa, gospodin Ivo Radica.
U nastavku programa, svoje bogato iskustvo vođenja grada te potencijalne izazove s kojima se pritom moguće susresti, živopisno je prenio bivši gradonačelnik grada Karlovca, dr. sc. Damir Jelić.
Nezaobilazna pauza za druženje i dijeljenje ideja pripremila je sudionike za posljednje predavanje ovog ciklusa – zanimljive teme vrlo bliske nastavnicima i knjižničarima: Sretne škole – sretni gradovi, o kojoj je govorila mr. sc. Judita Cuculić Župa, viša stručna savjetnica pri Europskoj komisiji u Hrvatskoj.
Zagreb, 5. veljače 2024. godine
**Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency. Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.
Na Ekonomskom fakultetu je u ponedjeljak, 18.12.2023. održan 3. okrugli stol na temu „Raznolikost, jednakost i uključivanje u europskom društvu“ kao aktivnost koja je predviđena planom Jean Monnet projekta EUsolis. U prvom dijelu događanja predstavnice različitih institucija predstavile su koncept „raznolikosti, jednakosti i uključivanja“ odnosno njegovu primjenu u različitim okruženjima kao i načine na koje se izazovi i prepreke povezane s ovim konceptom mogu smanjiti i prevladati. Tako je zamjenica Pučke pravobraniteljice, Dijana Kesonja, univ. spec. iur., predstavila rezultate istraživanja Pučke pravobraniteljice o pojavnim oblicima diskriminacije u Republici Hrvatskoj. Potom je zamjenica ravnateljice Agencije za mobilnost i programe EU, Ljubica Petrović Baronica, između ostalog pojasnila načine na koje je moguće uključiti različite skupine učenika u programe mobilnosti u srednjim školama. Konačno, izv. prof. dr. sc. Maja Klindžić s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu kratko se osvrnula na raznolikost s obzirom na spol i to specifično na razlike u plaćama između muškaraca i žena kao i načine na koje se taj jaz može reducirati.
U drugom dijelu događanja autorice priručnika „Raznolikost“ (izv. prof. dr. sc. Maja Klindžić, izv. prof. dr. sc. Kosjenka Dumančić, Marija Šimunović, prof., viši knjižničar) su kratko predstavile sadržaj publikacije koji, između ostalog, sadržava i rezultate istraživanja o cijenjenju različitosti među srednjoškolcima. Autorice su ujedno opisale načine na koje publikacija može koristiti srednjoškolskim nastavnicima, učenicima i drugim zainteresiranim čitateljima. Potom je pedagoginja i sociologinja, Maja Šintić, prof., zaključila ovo događanje predstavljanjem jednog pozitivnog i recentnog primjera odgojne prakse u području tolerancije i prihvaćanja različitosti među učenicima srednje Turističko-ugostiteljske škole u Šibeniku. Okrugli stol je obilježen velikim interesom publike, među kojima su bili prisutni ravnatelji, nastavnici, pedagozi i knjižničari odgojno-obrazovnih ustanova, njih ukupno 30, iz svih dijelova Republike Hrvatske, te se u oba dijela događanja razvila rasprava i razmjena različitih iskustava među sudionicima, ali i ideje za nove projekte.
Zagreb, 22. prosinca 2023.
**Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency. Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.
U sklopu najveće nacionalne književne manifestacije – Interlibera, 10. studenoga 2023. godine, na štandu Sveučilišta u Zagrebu održan je drugi okrugli stol u okviru EUsolis projekta na temu "Mogućnosti povezivanja nastavnika i knjižničara preko EU projekata – Predstavljanje priručnika EUsolis Jean Monnet projekta“. Ovo je događanje, osim 32 pridružena srednjoškolska nastavnika, knjižničara i drugih stručnjaka u području odgoja i obrazovanja, privuklo i zainteresirane prolaznike koji su posjetili Interliber.
Kako bi se stvorila dinamična atmosfera, sudionici događanja također su bili aktivno uključeni u diskusiju i to putem dijeljenja svojih iskustava uz pomoć aplikacijskoga rješenja. Na taj je način komunikacija od strane panelistica išla u smjeru iznalaženja odgovora u manje poznatim područjima koja su iskazali sudionici događanja.
Zagreb, 10. studenoga 2023. godine
**Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency. Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.
U ponedjeljak, 16. listopada 2023. na Ekonomskom fakultetu – Zagreb održan je prvi okrugli stol u okviru projekta EUsolis na temu "Mladi i aktivno društvo Europske unije". Okrugli je stol održan u hibridnom obliku. Događanju je prisustvovao 41 sudionik – srednjoškolski profesori i knjižničari te stručnjaci iz područja odgoja, obrazovanja i osposobljavanja iz cijele Hrvatske što potvrđuje velik interes za projekt EUsolis (njih 15 uživo na Ekonomskom fakultetu te 26 sudionika koji su sudjelovali online).
Na samom početku, pozdravni je govor održala voditeljica projekta, izv. prof. dr. sc. Kosjenka Dumančić, dok je uvod u program okrugloga stola prezentirala dr. sc. Ana Rep te je također moderirala cijelo događanje.
Prvo je izlaganje održao Marko Miočić, profesor iz Prve riječke hrvatske gimnazije, škole ambasadora Europskoga parlamenta. Profesor Miočić podijelio je sa sudionicima primjere dobre prakse koje u području promocije EU vrijednosti Prva riječka hrvatska gimnazija izvodi kao škola ambasador Europskoga parlamenta u okviru izvannastavnih aktivnosti. Između ostaloga, prezentiran je EPAS projekt u kojem Škola sudjeluje, rezultati provedenoga istraživanja stavova učenika/ca o Europskoj uniji, Europski nastavni moduli te aktivnosti u Školi i suradnja s drugim školama i udrugama civilnoga društva. Nakon izrazito zanimljivoga izlaganja profesora Miočića uslijedila je kratka diskusija.
U nastavku događanja, Nataša Vinković, profesorica iz Gimnazije Vukovar, škole ambasadora Europskoga parlamenta prezentirala je primjere dobre prakse Gimnazije Vukovar u području edukacije učenika o EU temama. Profesorica Vinković je sudionicima približila značaj i ulogu škola ambasadora Europskoga parlamenta, prezentirala vrijedne primjere aktivnosti koje Škola provodi, podijelila svoja iskustva u vođenju učenika kroz EU teme, naglasila relevantne izazove s kojima se u tom radu susreću kao i načine na koje ih premošćuju te prezentirala neke od istaknutijih događanja u ovoj godini. Također, posebno je istaknula aktivnosti koje provodi u području osvješćivanja mladih o važnosti izlaska na izbore. Nakon inspirativnoga izlaganja također je uslijedila kratka diskusija
U posljednjem dijelu događanja, sudionicima su predstavljeni rezultati ankete provedene na edukaciji na temu Mladi i aktivno društvo Europske unije koja je za nastavnike i knjižničare u okviru EUsolis projekta održana u ožujku 2023. godine. Nakon prezentacije rezultata proveden je interaktivan kviz kako bi se dobili dodatni inputi vezani uz trenutno stanje, primjere dobre prakse, izazove na koje se nailazi kao i njihova potencijalna rješenja, a sve u području implementacije tema vezanih uz mlade i aktivno društvo EU-a u nastavne i izvannastavne aktivnosti srednjih škola.
Nakon provedenoga kviza koji je bio isprepleten diskusijom među sudionicima, predstavljen je priručnik Mladi i aktivno društvo EU-a, autorica izv. prof. dr. sc. Kosjenke Dumančić, dr. sc. Ane Rep i Marije Šimunović, prof., viši knjižničar. Priručnik, kao jedan od rezultata EUsolis projekta, odgovor je na input sudionika projekta kako bi im dodatni materijali olakšali implementaciju spomenute teme u nastavne i izvannastavne aktivnosti.
Na samome kraju, sudionici su pozvani na diseminaciju projekta i njegovih aktivnosti i rezultata, provedena je evaluacija samoga događanja te su najavljene aktivnosti koje slijede. Sudionici su iskazali veliko zadovoljstvo održanim događanjem, podijelili svoja stajališta o željenom smjeru budućih aktivnosti, dok su članice projekta srdačno zahvalile svim sudionicima i iskazale motivaciju za dodatno unaprjeđenje projektnih aktivnosti, sve s ciljem što kvalitetnijih rezultata te u konačnici uspješnoga širenja vrijednosti i znanja o EU među mladima.
Zagreb, 17. listopada 2023. godine
**Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency. Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.
U utorak, 16. svibnja 2023. u prostoru Vijećnice Ekonomskog fakulteta - Zagreb održana je četvrta edukacija u okviru projekta EUsolis iz modula Održivi gradovi. Pozdravni je govor održala izv. prof. dr. sc. Kosjenka Dumančić, dok je dr. sc. Ana Rep sa sudionicima nastavila zanimljivu diskusiju kroz koju su sudionici iskazali svoje stavove o održivosti, ali se i osvrnuli na vlastiti doprinos održivosti u cjelini.
Na izrazito zanimljiv i poučan način temu Održivi gradovi - postojeće stanje i mogućnosti napretka sudionicima edukacije prezentirala je mr. sc. Judita Cuculić Župa, viša stručna savjetnica pri Europskoj komisiji u Hrvatskoj, na čemu je EUsolis tim jako zahvalan.
U nastavku događanja je izv. prof. dr. sc. Ivana Marić nastavila također vrlo zanimljivo predavanje naslovljeno Održivi gradovi - primjer grada Hvara, dok je na samom kraju Marija Šimunović, prof., viši knjižničar prezentirala temu Održivi gradovi - izvori podataka i inicijative na EU razini.
Od jeseni kreću nove projektne aktivnosti koje će se temeljiti na odrađenim edukacijama, a svi sadašnji, ali i potencijalno novi sudionici dobro su došli da se pridruže projektnim aktivnostima koje slijede kako bi se svjesnost o EU vrijednostima što je moguće više proširila, a stečeno znanje u konačnici i primijenilo.
Zagreb, 18. svibnja 2023. godine
**Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency. Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.
U ponedjeljak, 15. svibnja 2023. u Knjižnično-dokumentacijskom centru Ekonomskog fakuletea - Zagreb održana je treća edukacija u okviru projekta EUsolis iz modula "Raznolikost". Na samom početku, pozdravni je govor održala izv. prof. dr. sc. Kosjenka Dumančić, prodekanica za strateška partnerstva i projekte i koordinatorica projekta EUsolis koja je zahvalila srednjoškolskim nastavnicima, knjižničarima i stručnjacima iz područja obrazovanja i osposobljavanja na još jednom lijepom odazivu na edukaciju.
Izv. prof. dr. sc. Maja Klindžić održala je vrlo informativno i zanimljivo predavanje na temu Raznolikost kao vrijednost EU - određenje, vrste i upravljanje različitostima u društvu te je prezentirala rezultate Istraživanja o cijenjenju različitosti među maturantima srednjih strukovnih škola.
EUsolis tim iznimno je zahvalan doc. dr. sc. Tijana Vukojičić Tomić s Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koja je održala predavanje na temu Konceptualizacija različitosti – pravo Europske unije, nacionalno zakonodavstvo i primjena u praksi.
Na samom kraju je predavanje na temu Raznolikost - izvori podataka i inicijative na EU razini održala Davorka Jukica, dipl. oec., mag. bibl.
Zagreb, 18. svibnja 2023. godine
**Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency. Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.
**Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency. Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.
Zagreb, 6. travnja 2023. godine
**Potpora Europske komisije proizvodnji ove objave ne predstavlja potporu sadržaju koji odražava
samo stavove autora i Komisija ne može biti odgovorna za upotrebu sadržanih informacija.
Zagreb, 10. veljače 2023. godine
**Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency. Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.
Zagreb, 1. prosinca 2022. godine
**Potpora Europske komisije proizvodnji ove objave ne predstavlja potporu sadržaju koji odražava
samo stavove autora i Komisija ne može biti odgovorna za upotrebu sadržanih informacija.
Zagreb, 24. listopada 2022. godine
*Ova je publikacija ostvarena uz financijsku potporu Europske komisije. Ona izražava isključivo stajalište njenih autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom pri uporabi informacija koje se u njoj nalaze.*
Članovi projekta DIGI4Teach bili su od 22. do 24. lipnja ugošćeni na Poznań University of Economics and Business u Poljskoj. Svrha posjeta bila je diseminacija projektnih aktivnosti DIGI4Teach projekta s kolegama s Poznań University of Economics and Business s kojima profesori s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu već duže vrijeme surađuju i trenutno izvode dva projekta, jedan sufinanciran iz programa Erasmus+ Teaching Sustainability in Higher Education in the Field of Economics and Management (SUSTA) i drugi financiran od strane Poljske nacionalne agencije za akademsku razmjenu - Central European Network for Sustainable and Innovative Economy (CENETSIE).
Dvije članice projekta s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i jedan član projekta iz Treće ekonomske škole Zagreb posjetili su Poznań University of Economics and Business i predstavili projekt istraživačima zainteresiranim za različite teme vezane uz održivost.
Sudionici su podijelili svoja iskustva, ali i izazove u podučavanju ekonomskih disciplina, prilagodbi na online edukaciju te mogućnosti uvođenja i korištenja više digitalnih alata u okviru kolegija iz ekonomskih disciplina (s naglaskom na statistiku, računovodstvo, osnove ekonomije i trgovinu).
Sudionici su također raspravljali o strukturi i organizaciji obrazovnog sustava u Poljskoj i Hrvatskoj kako u srednjim školama tako i na fakultetima/sveučilištima. S obzirom da DIGI4Teach projekt ima za cilj razmjenu iskustava u podučavanju ekonomskih disciplina u digitalnoj eri na sekundarnoj i tercijarnoj razini obrazovanja, sudionici su razgovarali i o mogućnostima budućih zajedničkih projekata koji bi potencijalno nastali kao rezultat ovoga projekta, te tako omogućili dodatno povezivanje srednjih škola i fakulteta/sveučilišta.
Zagreb, 30. lipnja 2022.
**Potpora Europske komisije proizvodnji ove publikacije ne predstavlja potporu sadržaju koji odražava samo stavove autora i Komisija ne može biti odgovorna za uporabu sadržanih informacija.
Članovi projekta „Challenges and practices of teaching economic disciplines in era of digitalization“ – DIGI4Teach, projekta strateškoga partnerstva sufinanciranoga sredstvima programa Erasmus+ sudjelovali su od 1. do 4. lipnja 2022. godine na 13. međunarodnoj konferenciji Odyssey koju organizira Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
Tom su prilikom članice projekta s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, izv. prof. dr. sc. Nikolina Dečman, doc. dr. sc. Mateja Brozović i dr. sc. Ana Rep, prezentirale tri rada kao rezultat provedenoga anketnog istraživanja u okviru samoga projekta. Pored toga, na konferenciji su sudjelovali i drugi članovi projekta s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Beogradu. Sudjelovanje na konferenciji bilo je izvrsna prilika za upoznavanje sudionika konferencije s projektnim aktivnostima, ciljevima i planiranim outputima projekta kao i za razmjenu iskustva u poučavanja ekonomskih disciplina u eri digitalizacije.
Zagreb, 09. lipnja 2022.
**Potpora Europske komisije proizvodnji ove publikacije ne predstavlja potporu sadržaju koji odražava samo stavove autora i Komisija ne može biti odgovorna za uporabu sadržanih informacija.
Treća aktivnost učenja, podučavanja i osposobljavanja uspješno je organizirana u sklopu projekta strateškog partnerstva sufinanciranog iz programa Erasmus+ pod nazivom "Challenges and practices of teaching economic disciplines in era of digitalization" - DIGI4Teach. Aktivnost pod nazivom Short-term joint staff training – Finance (LTTA C4) odražana je na Sveučilištu u Beogradu – Ekonomski fakultet, Srbija, u razdoblju 24.-26. svibnja 2022. godine. Na LTTA C4 prisustvovalo je ukupno 16 predstavnika partnerskih institucija uz prisustvo članova domaćina ovoga treninga.
Prvi dan LTTA C4 započeo je službenim pozdravima predstavnika uprave Sveučilišta u Beogradu – Ekonomskog fakulteta: prof. dr. sc. Branislava Boričića (Prorektor za nauku Sveučilišta u Beogradu) i prof. dr. sc. Žakline Stojanović (Dekanica Ekonomskog fakulteta). Prvo predavanje pod nazivom “Internationalisation and digitalization of teaching and research at higher education institutions” održao je prodekan za financije i međunarodnu suradnju Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Beogradu, kao i lokalni menadžer DIGI4Teach projekta, izv. prof. dr. sc. Saša Ranđelović.
Nakon uvodnoga predavanja sudionici aktivnosti su predstavili svoje institucije (škole/sveučilišta/fakultete) i podijelili svoja nastavna iskustva poučavanja iz područja financija uz primjenu digitalnih alata (predstavnice koordinatora projekta Sveučilišta u Zagrebu, Ekonomskog fakulteta: izv. prof. dr. sc. Nikolina Dečman, izv. prof. dr. sc. Danijela Ferjanić Hodak, dr. sc. Marina Ercegović i izv. prof. dr. sc. Ivana Barišić; predstavnik Stiftung Fachhochschule Osnabrueck: prof. dr. sc. Gunther Meeh-Bunse i predstavnici Cracow University of Economics: dr. Adam Michalik i mgr. Krystian Bigos, predstavnice Prve ekonomske škole Zagreb: Zorica Hrgovčić, prof. i Nataša Kozić Marjanović, prof.; predstavnice Druge ekonomske škole Zagreb: Ivana Virovac Bilandžija, prof. i Ivana Brnada, prof. i Petra Bručić Barić, prof.; predstavnice Treće ekonomske škole Zagreb: Jana Staroveški, prof. i Marija Aračić, prof.; predstavnice Ekonomske, trgovačke i ugostiteljske škole Samobor: Blankica Odak, prof. i Sanja Domotorffy, prof.). Prof. dr. sc. Emilija Manić s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Beogradu održala je predavanje na temu “Exchange of digital teaching know-how between higher universities and secondary schools”. Treće predavanje na temu „Digitalisation of teaching using Moodle and CESIM simulations“ održala je dekanica Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Beogradu, prof. dr. sc. Žaklina Stojanović.
Domaćini LTTA C4 osigurali su sudionicima licence za CESIM poslovnu simulaciju gdje su sudionici treninga imali priliku direktno pristupiti platformi za simulaciju i upoznati se s mogućnostima koje ova platforma pruža u realizaciji nastave praktične prirode.
CESIM platforma se koristi kao primjer poslovne simulacijske igre koja je jednako zanimljiva i studentima i nastavnicima kako bi putem ovoga digitalnog alata podijelili znanja o procesu poslovnoga odlučivanja. Popodnevni dio programa obuhvatio je predavanja predavača Sveučilišta domaćina: izv. prof. dr. sc. Velimira Lukića „Using enterprise resource planning software (SAP) in teaching finance“ i doc. dr. sc. Dragane Draganac „Technology-enhanced teaching in behavioral finance“. Svako predavanje i prezentacija bili su popraćeni zanimljivom sesijom pitanja i odgovora kao i diskusijom između sudionika i izlagača.
Drugi dan započeo je predavanjem doc. dr. sc. Nikole Njegovana (Sveučilište u Beogradu – Ekonomski fakultet), na temu „Enhancing teaching and learning experience by using digital tools“, nakon čega su domaćini proveli sudionike na obilazak kampusa i prikazali organizacijske jedinice koje predstavljaju primjere dobre prakse u digitalizaciji radnoga i nastavnog procesa: biblioteka, Start-up center, EKOF Business Lab i Kreativni centar, kao i IT učionice te računalne laboratorije. Obilazak kampusa vodili su predstavnici Sveučilišta domaćina: izv. prof. dr. sc. Mladen Stamenković (Prodekan za nauku), doc. dr. sc. Svetozar Tanasković i mr. Nenad Stajić.
Nakon kratke pauze, uslijedilo je predavanje predstavnica srednjih ekonomskih škola iz Srbije: Biljane Urošević, prof. iz Pete Ekonomske škole u Beogradu i Marije Urošević, prof. iz Gimnazije u Kruševcu na temu „Digitalization of teaching economics, business and finance – secondary school perspective“.
Drugi dan je završen studijskom posjetom Naučno-tehnološkom parku Beograd, gdje su sudionici imali sjajnu priliku steći uvid u način poticanja poduzetništva među studentima.
Posljednji dan aktivnosti sastojao se od dva dijela. Prvi dio je obuhvatio obilazak centralnog dijela Beograda i posjet Muzeju Nikole Tesle. Drugi dio bio je trening na temu “Using digital platforms in teaching financial markets” koji je moderirala izv. prof. dr. sc. Irena Janković, a zatim je slijedilo predavanje „Digital transformation, supervision of financial system and the impact on teaching finance“ koje je održala viceguvernerka Narodne banke Srbije, Dragana Stanić. Na kraju radnoga dijela programa predstavnik kompanije Price Waterhouse Coopers Vladislav Cvetković i mladi kolega student s Massachusetts Institute for Technology, Dušan Cvetković, održali su predavanje „Key digital competences for successfully career in finance – employers’ and students’ perspective“.
Po završetku službenoga dijela aktivnosti sudionici su razmjenjivali mišljenja o kvaliteti provedbe LTTA C4 treninga i uručeni su im certifikati o sudjelovanju. Tijekom ovoga trodnevnog treninga poticana je neformalna rasprava koja je rezultirala osnaživanjem suradnje među članovima projekta. Postignuta je vrlo dobra ravnoteža između aktivnosti treninga i društvenih aktivnosti tijekom LTTA C4. Sudionici treninga su istaknuli kako su ovim treningom stekli mnoge nove spoznaje i iskustva, koje su zasigurno obogatile njihova stručna znanja i unaprijedile njihove digitalne vještine koje će vrlo rado primijeniti u nastavnome procesu. Organizacija je bila izvrsna, s puno aktivnosti i izlaganja eminentnih predavača relevantnih za temu digitalizacije u području financija stoga najveće zasluge uspješnoj organizaciji treninga idu upravo izv. prof. dr. sc. Saši Ranđeloviću i cijelom njegovom timu.
Zagreb, 06. lipnja 2022.
**Potpora Europske komisije proizvodnji ove publikacije ne predstavlja potporu sadržaju koji odražava samo stavove autora i Komisija ne može biti odgovorna za uporabu sadržanih informacija.
Od 24. do 25. svibnja 2022. održana je radionica o održivosti u sklopu projekta Srednjoeuropska mreža za održivu i inovativnu ekonomiju – CENETSIE (http://cenetsie.ue.poznan.pl/) na Ekonomskom sveučilištu u Pragu. Radionica je okupila profesore i doktorande sa institucija uključenih u projekt. Sudionice radionica sa našeg Fakulteta bile su prof. dr. sc. Blaženka Knežević (koordinatorica dionice projekta u Hrvatskoj), izv. prof. dr. sc. Ivana Marić te Jelena Kovač, mag. oec. kao doktorska kandidatkinja.
Na radionici su sumirane do sada provedene projektne aktivnosti vezane uz istraživanja u području održivosti. Inspirirajuća diskusija i razgovor o temama održivosti rezultirali su planovima za nova zajednička istraživanja te pisanje znanstvenih radova u narednom razdoblju. Radionica je imala za cilj razmjenu iskustava i razvoj istraživačkih tema u područjima kao što su:
održiva potrošnja (SC) i njezini makro i mikroekonomski učinci,
društveno odgovorno poslovanje (DOP),
ekonomija dijeljenja, održiva ekonomija,
računovodstvo društvene odgovornosti, društveno računovodstvo, integrirano izvještavanje računovodstvo 4.0, porezni alati za podršku održivom razvoju (SD),
etičko i neetičko ponašanje kupaca,
financijsko upravljanje u održivom gospodarstvu,
korištenje kriptovaluta i održivi razvoj, te
održivi razvoj u globalnoj, regionalnoj i lokalnoj perspektivi.
Program radionice obogatili su doktorandi predstavivši planove i/ili rezultate svojih istraživanja nakon čega su od profesora i drugih kolega dobili korisne komentare kako provesti ili unaprijediti svoja doktorska istraživanja.
Još jedna tema o kojoj se raspravljalo na radionicama bila je provođenje i završetak studentskog natjecanja u snimanju edukativnih filmova. Svrha ovog natječaja je potaknuti studente sa svih partnerskih sveučilišta (također i doktorande) na izradu kratkog filma o održivom razvoju / održivosti / inovacijama u održivosti. Natjecanje je započelo 1. siječnja, a rok za predaju videouradaka je 15. lipnja 2022. godine. Link s više informacija je ovdje.
U okviru projekta Central European Network for Sustainable and Innovative Economy (CENETSIE), između ostalih aktivnosti, provodi se i odlazna mobilnost profesora s Poznań University of Economics and Business koji je ujedno i koordinator projekta. Tom su prilikom u tjednu između 23. i 27. svibnja 2022. godine na Ekonomskom Fakultetu u Zagrebu boravile profesorice s Katedre za računovodstvo i reviziju koja djeluje u okviru Poznań University of Economics and Business, dr hab. Beata Zyznarska-Dworczak, prof. i Joanna Błażyńska, prof. U ovalnoj dvorani pozdravni je govor održala izv. prof. dr. sc. Sanja Sever Mališ, prodekanica za poslovne procese i strateška partnerstva, a Lidija Priščan, zamjenica voditeljice UMS-a i koordinatorica za mobilnost održala je prezentaciju o Fakultetu.
Naše nastavnice s Katedre za računovodstvo, prof. dr. sc. Ivana Mamić Sačer, izv. prof. dr. sc. Ivana Pavić i dr. sc. Ana Rep nastavile su s gošćama razgovor o mogućnostima nastavka suradnje kao i njenoga proširenja, započele su konkretne dogovore, a također su ih i provele našim Fakultetom.
Kolegice iz Poljske izrazile su veliku zahvalnost našem Fakultetu kao i želju za nastavkom suradnje. Voditeljica projekta CENETSIE od strane Sveučilišta u Zagrebu, Ekonomskog fakulteta je prof. dr. sc. Blaženka Knežević, a do kraja projekta dogovoreno je još nekoliko odlaznih mobilnosti s Poznań University of Economics and Business te dolaznih mobilnosti na Poznań University of Economics and Business.
Zagreb, 07. lipnja 2022.
Zagreb, 20. svibnja 2022.
Zagreb, 16. svibnja 2022. godine
Zagreb, 16. svibnja 2022. godine
Zagreb, 19. travnja 2022. godine
**Potpora Europske komisije proizvodnji ove publikacije ne predstavlja potporu sadržaju koji odražava samo stavove autora i Komisija ne može biti odgovorna za uporabu sadržanih informacija.
Zagreb, 19. travnja 2022. godine
**Potpora Europske komisije proizvodnji ove objave ne predstavlja potporu sadržaju koji odražava samo stavove autora i Komisija ne može biti odgovorna za uporabu sadržanih informacija.
Zagreb, 07. ožujka 2022. godine
**Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency. Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.
Zagreb, 23. veljače 2022. godine
**Potpora Europske komisije proizvodnji ove publikacije ne predstavlja potporu sadržaju koji odražava samo stavove autora i Komisija ne može biti odgovorna za uporabu sadržanih informacija.
Zagreb, 24. siječnja 2022. godine
Zagreb, 20. siječnja 2022. godine
Zagreb, 17. siječnja 2022. godine
Zagreb, 17. siječnja 2022. godine
Zagreb, 24. prosinca 2021. godine
Zagreb, 17. prosinca 2021. godine
**Potpora Europske komisije proizvodnji ove publikacije ne predstavlja potporu sadržaju koji odražava samo stavove autora i Komisija ne može biti odgovorna za uporabu sadržanih informacija.
**Potpora Europske komisije proizvodnji ove publikacije ne predstavlja potporu sadržaju koji odražava samo stavove autora i Komisija ne može biti odgovorna za uporabu sadržanih informacija.
**Potpora Europske komisije proizvodnji ove publikacije ne predstavlja potporu sadržaju koji odražava samo stavove autora i Komisija ne može biti odgovorna za uporabu sadržanih informacija.
Zagreb, 10. rujna 2021. godine
Zagreb, 2. rujna 2021. godine
**Potpora Europske komisije proizvodnji ove publikacije ne predstavlja potporu sadržaju koji odražava samo stavove autora i Komisija ne može biti odgovorna za uporabu sadržanih informacija.
**Potpora Europske komisije proizvodnji ove publikacije ne predstavlja potporu sadržaju koji odražava samo stavove autora i Komisija ne može biti odgovorna za uporabu sadržanih informacija.